facebook
linkedin
checkpoint-meto logo
Kunde: 

Vero Moda, Lillestrøm Torv

vm tilpasset nettside
25.10.2018
I år åpnet Vero Moda på Lillestrøm Torv, en av kjedene vi leverer varesikring til. Nysgjerrige som vi er, lurte vi på hvordan de synes det fungerer, og tok turen til den stilige og freshe butikken!
Der var daglig leder i butikken, Jara Sol Gunnarsdottir, som begynte i stillingen 1. oktober etter å ha hatt mammapermisjon. Hun forteller at hun har jobbet lenge i kjeden, også som leder før hun gikk ut i permisjon. 

Hun synes at varesikringen fungerer ganske godt til daglig. Det er enkelt å montere på klærne og det er lett å få av. Alarmantennene i inngangen reagerer jo ganske fort, så jeg synes det fungerer ganske greit over alt, forteller hun. 

Ved spørsmål om de har en merkeplan eller et system for sikring av klærne sier Jara at alt sikres uansett, så det er veldig greit sånn sett. Det er ikke sånn at noe prioriteres og andre ting ikke. Det er en del av rutinen vår å merke alle plagg før vi henger dem ut i butikken. 

Tankene hennes rundt nytten ved å ha varesikring i butikken, er at den største delen av svinnet jo er hvis varene ikke piper på vei ut. Det er derfor helt klart avgjørende at vi sikrer alle varene våre, før de henges i butikk. Man har tross alt ikke øyne over alt, alltid og da er det helt nødvendig.
Dessuten er man nødt til å klippe et ganske stort hull i plagget for å få av disse alarmene her. De er veldig store og synlige, og det er det som er så bra. Bare at de er der og man ser dem er jo trygt i seg selv, og ikke minst forebyggende, smiler hun. 

Varesikring er altså med på å vise tydelig at "Hei, her passer vi på" og dermed forebygge forsøk på tyveri, i tillegg til å gi klar beskjed om noen prøver seg. Dette er med på å minske svinnet og øke salget, hva er vel bedre enn det? 
Våre varemerker
Enntes merker
Motta vårt nyhetsbrev!
Aktuelt
Vero Moda, Lillestrøm Torv
Hold orden på køen med avsperringer